Σάββατο 8 Ιανουαρίου 2011

camber world

φοράω τα καινούργια μου πολύχρωμα παπούτσια
έτσι μου έμαθαν όσο πιο σκοτεινιά μέσα
τόσο πιο πολλά χρώματα έξω
και πάω στη παράσταση με κέφι
κοιτάζω μια την παράσταση μια τα χρώματα στα πόδια μου
με ηρεμία και μια κρυφή χαρά

κάποια στιγμή διαπιστώνω
ακριβώς στο μπροστινό μου κάθισμα
ένα τυφλό αγόρι 10 χρονών
να παρακολουθεί
με προσοχή το έργο

σε λίγο ένα δεύτερο έργο μέσα στο έργο
εξελίσσεται
ένας χαρούμενος παπουτσωμένος μεσήλικας
κι ένα ευτυχισμένο τυφλό αγόρι
μοιράζονται μηνύματα ταυτόχρονα
με τρόπο διαφορετικό
σε έναν χώρο γεμάτο κόσμο
που κανείς τους δεν βλέπει
μάταια προσπαθώ να λυπηθω αυτό το αγόρι
τελικά ομολογώ ότι το ζηλεψα
για ποτέ ακυρώθηκε η χαρα μου
μπροστά στην ευτυχία της τυφλότητας του
που τον βοηθά
με αθωότητα ξεχασμένη από καιρό
σε μένα
να παρακολουθεί τον κόσμο
μια αθωότητα που ποτέ κανένα καινούργιο ζευγάρι παπουτσιών
δε θα μου φέρει πίσω
τελειώνοντας η παράσταση
με ανακούφιση απομακρύνθηκα
στη σκέψη ότι τελικά ευτυχώς
που η τυφλότητα του
τον εμπόδισε να δει στα μάτια μου
τον φθόνο μου για την τόση αθώα ευτυχία του...

Δεν υπάρχουν σχόλια: